Avui tenim una tasca molt important a portar a terme. Ens toca preparar la sessió de presentació del dia 7 de març de totes les activitats i tasques que hem estat portant a terme juntament amb PROARTSO.
Totes i cadascuna de les activitats, tallers i sessions que hem fet amb l'entitat formen part d'un programa educatiu molt interessant que ens ha permès, no només crear una súper escultura, sinó també desenvolupar valors de respecte, col·laboració i civisme, acompanyats de l'aprenentatge d'estratègies de realització, creativitat i treball, i el desenvolupament d'un esperit crític envers el què està passant al nostre voltant i les actuacions que hem de començar a posar en pràctica a fi de fer, del nostre planeta, un lloc millor.
Per això, a continuació us proposo la feina que haurem de fer a fi de poder explicar als nostres companys/es i mestres de l'escola què és el que hem fet i com ho hem fet.
Abans però, repassem quines són les tasques i activitats que s'han portat a terme:
- Primera sessió: Coneixem PROARTSO.
El dia 18 de gener va venir a l'escola n'Harmonia, qui ens va fer una sessió introductòria sobre el què anàvem a fer amb l'entitat (xerrada, jocs i explicació del què faríem).
- Segona sessió: Netejem Ses Salines
El dia 29 de gener vam fer la sortida a sa platja de Ses Salines.
- Tercera sessió: visita a sa Punta des Molí.
El dia 6 de febrer vam visitar sa Punta des Molí.
- Quarta sessió: Posem en pràctica les nostres habilitats.
El dia 20 de febrer l'entitat va venir a l'escola per ajudar-nos a construir la nostra escultura.
La tasca que hem de fer és la següent:
Juntament amb els membres del grup que us hagi tocat, haureu de copiar les preguntes a la llibreta de projecte i mirar de contestar, entre tots, el que se us demana per a poder tenir un guió de tot el que s'ha d'explicar el dijous que ve.
TOTHOM ha de tenir les preguntes i les respostes apuntades a la llibreta de projecte.
Apunteu a la llibreta:
Totes i cadascuna de les activitats, tallers i sessions que hem fet amb l'entitat formen part d'un programa educatiu molt interessant que ens ha permès, no només crear una súper escultura, sinó també desenvolupar valors de respecte, col·laboració i civisme, acompanyats de l'aprenentatge d'estratègies de realització, creativitat i treball, i el desenvolupament d'un esperit crític envers el què està passant al nostre voltant i les actuacions que hem de començar a posar en pràctica a fi de fer, del nostre planeta, un lloc millor.
Per això, a continuació us proposo la feina que haurem de fer a fi de poder explicar als nostres companys/es i mestres de l'escola què és el que hem fet i com ho hem fet.
Abans però, repassem quines són les tasques i activitats que s'han portat a terme:
- Primera sessió: Coneixem PROARTSO.
El dia 18 de gener va venir a l'escola n'Harmonia, qui ens va fer una sessió introductòria sobre el què anàvem a fer amb l'entitat (xerrada, jocs i explicació del què faríem).
- Segona sessió: Netejem Ses Salines
El dia 29 de gener vam fer la sortida a sa platja de Ses Salines.
- Tercera sessió: visita a sa Punta des Molí.
El dia 6 de febrer vam visitar sa Punta des Molí.
- Quarta sessió: Posem en pràctica les nostres habilitats.
El dia 20 de febrer l'entitat va venir a l'escola per ajudar-nos a construir la nostra escultura.
La tasca que hem de fer és la següent:
Juntament amb els membres del grup que us hagi tocat, haureu de copiar les preguntes a la llibreta de projecte i mirar de contestar, entre tots, el que se us demana per a poder tenir un guió de tot el que s'ha d'explicar el dijous que ve.
TOTHOM ha de tenir les preguntes i les respostes apuntades a la llibreta de projecte.
Apunteu a la llibreta:
PROARTSO, making off.
1- Activitat desenvolupada:
(Aquí haureu de posar la sessió que us ha tocat i el títol d'aquesta (són les 4 sessions que s'han comentat abans).
2- Data en la que es va portar a terme l'activitat:
3- Lloc on es va realitzar l'activitat:
4- Objectiu o objectius principals de l'activitat:
5- Qui va participar en l'activitat:
(alumnes, mestres, professionals...)
6- Com es va desenvolupar l'activitat?
(Pas a pas, hem d'anar descrivint tot allò que es va fer). (Podeu fer-ho amb guionets). (Què es va fer? Quines activitats? Com?...)
7- Què podem destacar de la sessió?
8- Què vam aprendre durant la sessió?
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada